بهتر از همیشه
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدیداسم من فریمان هست عاشق گیتار وگیتارزدنم و همه ی هنرمندان رو دوست دارم وامیدوارم از وبلاگ من خوشتون بیاد ولذت ببرین
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, :: 16:22 :: نويسنده : fariman

Raise Data Recovery for FAT / NTFS یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته سیستم می باشد. این نرم افزار در واقع با قابلیت پشتیبانی از پارتیشن های FAT32 و NTFS قادر است تا تمامی فایلهای حذف شده از روی پارتیشن های سیستم را شناسایی و به سرعت آنها را بازیابی کند. این برنامه قدرتمند قادر است تا در کنار بازیابی اطلاعات سیستم اقدام به بازیابی اطلاعات حذف شده از دیگر سخت افزارهای جانبی مانند فلش مموری , کارت های حافظه نیز کند. این برنامه قابلیت پشتیبانی از ویندوزهای NT4, Windows 2000, XP, Vista, Windows 7 را دارد و مدعی است که تمامی فایلهای شما را بصورت کامل و سالم بازیابی می کند. البته نکته جالب در مورد این برنامه این است که این برنامه جدا از پارتیشن های ویندوز قابلیت پشتیبانی از پارتیشن های دیگر مانند مکینتاش و دیگر سیستم عامل ها با فرمت های HFS /HFSX and old HFS (Apple Mac OS); Ext2, Ext3, Ext4, XFS, ReiserFS and JFS (Linux); UFS and UFS2 (Unix, BSD, Sun Solaris را نیز دارد.

 

Raise Data Recovery for FAT NTFS v5.7 بازیابی حرفه ای اطلاعات خود با Raise Data Recovery for FAT / NTFS v5.7

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 14:41 :: نويسنده : fariman

 

بوسیله این مجموعه بی نظیر که توسط شرکت Wondershare ارائه شده است، شما می توانید اطلاعات از دست رفته ی خود را از هر نوع و بر روی هر دستگاهی، بازیابی نمایید. این مجموعه مشکل از ۴ نرم افزار جداگانه ی این شرکت با نام های Data Recovery 4.2.0.0, Data Recovery for Android 1.0.0.18, Dr.Fone 2.0.0.12 و Photo Recovery 3.0.3 می باشد. همانطوری که از نام نرم افزارها پیداست، شما می توانید فایل های از دست رفته ی خود از قبیل فیلم ها، موزیک ها، عکس ها، فایل های اجرایی و … را بر روی سیستم های مختلف خود از قبیل اندروید، آیفون، ویندوز و … بازیابی نمایید.

 

Wondershare Recovery Bundle بازیابی هر نوع اطلاعات با Wondershare Recovery Bundle

 

 



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 26916
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1